MelteM2cck Nur7536 nişan gelince doğum olmayabiliyor zaten üstünden 1 hafta geçmesi önemli değil. 1 ay bile geçebiliyormus doktorum demişti bana
Nursema27 Kbagci çok haklısın sağlıkla kucağına alırsın insaAllah arkadaşım inan şans eseri geçiriyoruz süreci ilgili doktor bulmak cok zor ben de 38 haftaya girdim sabahtan beri belim de karnımda adet olacakmış gibi bir ağrı var bekliyorum 😏
Kbagci Nursema27 ay hayirlisi olsun insallah say sanci geliyorsa kac dakikaya bir geliyor bendede ilk dogum öyle baslamisti
Anasinincani MMerve34 yaa bizde 38+4uz normal olacak bekliyoruz bizde ikinci doğumum insaAllah sağlıcakla kucağımıza aliriz
Anasinincani MMerve34 yalancı sancım yok ama vajinama ağır baskı var ilk gebeligimde de hiç yalancı sancım olmadı doguracagim gün basladi
MMerve34 Anasinincani benim 3. Ama 10 sene geçti aradan ilk çocuğumda nişanım geldi sonra hemen sancılarım başladı ikincide sansıcız açılmam oldu sunı sancıyla doğurdum bu nasıl gelecek kestiremiyorum iki çocuğum erkek kız çocuğu çok farklı oluyormuş gerçekten
Anasinincani MMerve34 benimde ilki erkekti bu da kız gerçekten çok değişik ve zor bı gebelik geçiriyorum oğlumda daha 16 aylık onda hafif bir gebelik geçirdim bu gebeligimde ise sanki bı ton taşıyorum öyle bir yorgunluk ve halsizlik icindeyim