yaseminsen16 Arkadaşlar 20. Haftamdayım dün gece belime bıçak saplar gibi ağrı girdi tüm gece boyunca yatamadım tekrar olur mu bilmiyorum yaşayanınız var mı benim gibi ilk gebeliğim bu
SSenaaa yaseminsen16 ayy ben 19 . Haftadan beri çekiyordum herkes de normal dedi dayanamadım artık doktoruma söyledim magnezyum verdi çok şükür rahatladım yani sizde doktorunuza danışın hatta maden suyu iç dedi içmediğim için onu verdi kesinlikle doktorunuza söyleyin ağrılarınız geçer şuan 28+4 olduk hald olsun rahatız 2 haftadır
metemom_ yaseminsen16 merak etme canım doktor magnezyum veriyor geçiyor ben birde belimin altına yastık koyuyorum ince olanlardan o da rahatlatıyor
Dlar Çok varsa ağrı hafif ayakları kaldır yukarı canım kan akışı hızlansın hafifler benimde oluyor arada ve bu çok iyi geliyor ama doktora danış ilaç versin