Tek yumurta ikizlerine hamileyim zaten biri aşağı dönmüş başını yaslamış o mu böyle acı yapıyor acaba? Böyle ağrı değilde resmen bir acı var ara sıra oluyor sızı gibi acı. Zaten aşağıda olan bebeğin harrketlerinide tam genitalde hissediyorum. Yaşayan varmı?