Minikkelebegim13 Yes_mom0 canım ben gebelik yaşamadım hiç henüz o yüzden bilgim yok ama buraya yazanlar oluyordu yerleşme kanaması oldu bende diye
Gamzegll Yes_mom0 Benim adet günümde açık pembe olmuştu ben adet oluyorum sanıp ped koymuştum yerleşmeymiş meğerse sonra gebeliği öğrendim üç gün sonra kahve rengi leke geldi düşük yapıyorum sandım ikinci kese oluşmuş oda onun yerleşme kanamasıymış