Firstmummy Kizlar planlı seseryan dpgum oldu bugün ama bebegim kızım kuvezde dua edin nolur güzel hamişler
Mebus Firstmummy allahın izniyle inşallah hemen kavuşursun bebişine. Benimde planlı sezeryan perşembe günü niye girdi acaba bebişiniz küveze
karaguzelirem_ Geçmiş olsun bende 38+5 de doğum yapacağım haftaya çarşamba , neden küveze girdi acaba ? Solunum sıkıntısı mı? Rabbim tez zamanda kavuştursun inşallah ikinizi de🤲🏼
yeschef-13 Çok geçmiş olsun en kısa sürece bebeğinize kavuşun 💐🙏🏼planlı sezeryanlarda genelde olan durum ciğere su kaçması 10 sezeryandan 5i ciğer su
Firstmummy yeschef-13 yaa bana kan gazını farklı öyle bisey dediler solunuma ihtiyaç var dediler ama gelmedi sür sagmaya calisio gelmio dua edin hamisler