fff9898- Çatlak kremini kaçıncı haftada kullanılmaya başladınız 13 haftalığım kullanılmaya başlayım mı
Rsahbaz fff9898- çok erken ve evet ne kullanırsan kullan genetik çatlayacaksa çatlıyor. İlk gebelikte o kadar dikkat ettim ki neler neler kullandım. Sonra son haftalara geldim dedim oh çatlamadı son iki haftada bir cırt cırt yırtılmaya başladı ki üzülmüştüm
miray_85 fff9898- her vucut tipi farklidir tabi ama genel olarak benimde gördügüm tavsiyeler mustela ve lierac catlak kremiydi deneyebilirsiniz
Nikomm Erken başla popona da sür ben sürmedim popodan çatladım ya karnım da bişey yok çok şükür kilo alıyosan başla ben popodan kilo aldım