Abla ın bir arkadaşı var. Dış gebelik geçiriyor. Tübün biri alınıyor. Bu arada arkadaş sağlıkçı. 2 sene sonra sanırım bir oğlu oluyor. Arkadan bir tane daha oğlu oldu. Sanırım 10 sene sonra bir daha hamile kalıyor oğlu oldu. Oğlu olnca tüplerini bağlatıyor. Buna rağmen hamile kaldı ve kızı oldu. Doğumda tekrar bağlatıyor. Bu arada doktor tanıdık birde kadın spinal sezeryan oluyor evreleri anlatıyor😅 tekrar hamile kalıyor kızı oldu. Son doğumda tüpleri kestiriyor. Bir daha hamile kalmıyor. Bütün hamilelikler tek tüple