GuzelMelegimm Aranızda motor kullanan var mı. Çok severek motor almıştım 2 ay kullandım hamile kaldım. Bugün hastahaneye benimle bir hamile biri motorla geldi. Bende yavaş yavaş sürebilir miyim acaba. Düşük tehlıkem vardı geçti şükür. 18 haftalığız
kimoldugunubilirsinsen GuzelMelegimm beliniz vb ağrımıyorsa kullanabilirsiniz bence ben de 150 cc kullandığım zamanlar olmuştu. Scooter falan varsa daha rahat kullanırsınız vitesli debriyajlı motordaan
iremd-1798 GuzelMelegimm düşük tehlikesi yaşamışsınız bence kullanmayın derim. Ne olur ne olmaz motor da tehlikeli olabiliyor sen dikkatli olursun karşında ki olmaz ya da bebeği etkileyebilir. Dikkat edin derim. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. 🌹
Dryaeymn GuzelMelegimm Bende motor kullanıyorum normalde ama hamile olduğumu öğrendiğim zaman bıraktım kullanmayı ne kadar yavaş kullansak ta bi anlık dalgınlık düşeriz biri çarpar vs riske atmaya gerek yok bence
aslhnkrts9 GuzelMelegimm ben 🖖ilk baştan beri biniyorum burda hangi motoru kullandığınız da önemli benimki scooter tarzında 125 lik yavaş yavaş sürülebilir yani beni araba daha çok sarsıyo diyebilirim 7 aydır bende hep motorla gidiyorum hastaneye şu önemli doktorunuza danışın ve dikkatli sürün aktif kullandığınız güzergahlarsa yolları çukurları kasisleri bilirsiniz onlara dikkat ederseniz bi sorun olmaz ben böyle yapıyorum
Annecik02 GuzelMelegimm birazcık riskli değil mi sence de düşük riski atlatmişsın bide ne kadar yavaş gidersen git bı anlık dalginlikla her şey olabilir Allah korusun.. satmak istemiyorsan dursun doğumdan sonra kullan bence.. ben olsam öyle yapardım arabayla giderken bile eşim kasistlerden geçerken çok yavaşlıyor beni sarsmamak için nolur nolmaz bı olurken bı doğarken demişler..