emirtimr1 hanımlar biz 14 haftalık olduk çok şükür bir defa kustum ama soğanlı salçalı yemekleri bırakın yemeyi kokusuna dayanamıyorum yemek yemeyi özledim ya😂😂 ne zaman geçicek bu koku hassasiyeti 😂🥹 sanki hep böyle kalacakmışım gibi hissediyorum 🥲🥲🥲
br2023 emirtimr1 Bende herşey yiyemiyorum özellikle de et🥲 Gözleme yapsam gözlemede tek yiyebiliyorum.
bahocum emirtimr1 yani baya kötüydü 3 hafta kadar hiçbir şey yiyemedim, içemedim tek yiyebildiğim şey biraz peynir, domatesti. Bütün gün yataktan çıkamıyordum bulantıdan 🥲
Narin9 emirtimr1 kendin yaptığın için yiyemiyo olabilir misin benim öyle çünkü kokuyor ama başkası yapınca az da olsa yiyebiliyorum
Hulya-003 emirtimr1 bende ağladım gece nin köründe çarşıya indik köyde oturuyorum ben bişey yemeden geri dündüm🤧eşim bana bakınca içinin eridiğini hissediyorum ya o da çok üzülüyor bu duruma
Narin9 emirtimr1 oluyor öyle bazen bazı şeylerden tiksiniyor mide almıyor ben gebeliğimin son ayına kadar peynir yoğurt yiyemedim Şuan bunda da öyle ama 4. Aydan sonra düzeliyor
Hulo2105 emirtimr1 benim de hiç iştahım yok sadece doymak için yiyorum canım birşey de çekmiyor. Üzülüyorum 3.5 aydır iştahlı birşey yiyemiyorum😔
semra2598 emirtimr1 geçiyor benim 6. Haftada kusmalar tiksinmeler iştahsızlık hepsi vardı 16. Haftada bitti şimdi iştahımda açıldı. Ama herkes bir olmuyor tabiki
Arsell emirtimr1 ayy 16 haftadayim geçen gün ben de aynı şeyi dedim böyle canım çeke çeke isteyerek doyasıya yemek yemek istiyorum diye… Ama mümkün değil 😁 yemek kelimesi bile tiksindirici gelio…