myavocado Zeynepci012 zararlı tabii ama ben bir iki kez içtim hatta biri misafirlikte idi. Yine de kaçınmakta fayda var bence de.
Anneeadayi3 Zeynepci012 zararlı olmayan ne var ki yediğimiz meyve sebzede organik değil bende içtim valla
Bekledigimmucizemm Zeynepci012 bende bir kere içtim şimdi burda görünce zararlı olduğunu bir daha içmem