Meerrii aynısı benim de başıma geldi. İki gebelik kaybım var. İlk bebeğimi kaybedince test verdim pıhtılaşma bozukluğu çıktı. İkinci gebeliğimde iğne ve asprin kullandım yine de bebeğimin kalbi durdu 2 hafta önce kürtaj oldum çok üzgünüm hala. Rabbim bizlere yeniden sağlıklı evlatlar nasip etsin, bu sefer kucağımıza sağlıkla almak nasip olsun