kncbalm123 Kizlar mrb sezeryan sonrası göbek ne zaman bağladınız ve ne kadar süre devam etmesi lazım bu durum deneyip te göbeği giden varmi
Mimmm kncbalm123 ben 5-6 gün sonra göbeğimi sarmistim fakat malesef gobegim Gine benimle 2 sene oldu bence genetik diye düşünüyorum bu durumu
Efo123 İlk sezeryan doğumdada korse bağlamadim bazı çevreden insanlar dikişine zarar verir dedi baglamadim bnde sezeryan göbegim gitmedi kiloda ole çok veremedim şuan tekrar hamileyim 28 haftalık bunda korse baglasam etkili olurmu gobegim gidermi acaba ?
Tuba0404 Efo123 imkanınız varsa eğer sezeryanla birlikte göbek yağınızı aldırın en basiti böyle geliyor bana 20 gün önce doğum yaptım ve aldırdım göbeği şuan hiç doğum yapmamış gibiyim
Maya_arya Tuba0404 ilk defa duydum peki kadın doğum uzmanı mı yapıyor bu işlemi ve özelde doğum yaptığımda bu işlemi de istesem ayrıca para mı alınır bunun içinde
Tuba0404 Kupra Doktorunuza sormanızda fayda var çünkü bunu her doktor yapmıyor. Sezeryanla birlikte o bölgedeki yağı ve fazla deriyi alıyor bu sayede ne sarkma ne göbek olmuyor
Tuba0404 Doktorunuza sormanızda fayda var çünkü bunu her doktor yapmıyor. Sezeryanla birlikte o bölgedeki yağı ve fazla deriyi alıyor bu sayede ne sarkma ne göbek olmuyor
Tuba0404 Efo123 ben yaptırdım bi zararı olmadı sadece iyileşme süreci bi kaç gün uzuyor yada bende öyle oldu bilmiyorum benim yaralarım geç iyileşiyor
Tuba0404 Maya_arya evet sezeryanı yapan doktor yaptı benimkini özelde yaptırdım ve ekstra ücret veriliyo tabiki ama ayrı ayrı yaptırmaya kalksan daha fazla ücret Ödemiş oluyorsun