Ankara-58 ben de çok zorlanıyorum. Tamamen psikolojik bir şey olduğunu düşünüyorum. Genelde önce bir yudum su ile ağzımı ıslatıyorum. Sonra ilacı koyup biraz su alıyorum ve sanki yemek çiğnermiş gibi ilacı ve suyu ağzımda dolandırıyorum çenemi oynatıyorum. Psikolojik olarak bir süre sonra yutkunma isteği geliyor hapı öyle suyla beraberinde anca yutabiliyorum. Zor ve zaman alıyor ama yapacak bir şey yok. Vitamin gibi şeyleri genelde dil altı olarak alıyorum mesela folik asit gibi 🌼