Kızlar benim 1.gebeliğim de kızım oldu 7 yaşında birdaha gebelik olmadı bugün doktora gittim doktor bütün tahlillere baktı ve temiz dedi rahim flimi temiz dedi 6 ay ilaç tedavisi uygulayacam eğer gebe kalamazsam tüp bebek dedi? Birde rahim temiz ama rahim de şekil bozukluğu var ise gebelik oluşmaz dedi hiç böyle bir durumla karşılaşıp gebe kalan oldu mu?