Krmn benim10. Gün göğüslerim ağrımaya başladı benim normalde adetime de bir hafta kala falan çok ağrır dedim heralde tutmadı göğüslerimin ağrısıda başladı normalde bel ağrısı yaşamam belim çok ağrıyınca da iğnelerden falan dedim heralde ağrıyor hiçbirlerim hamileliğe yormadım ama hepsi belirtiymiş meğerse hep içimi ferah tutup Allah’a bıraktım