3600 dedi doktor ama 41. Haftaya kadar duealım dedi 4 kiloyu geçer mi o zamana kadar hanımlar? Ne yapacağım ben 🥲 daha geçen hafta 3200 dü 400 gram almış 1 haftada 4 kiloyu geçerse sezaryen istemeyi düşünüyorum. Normal doğuran var mı 4 kilo ve üstü olup?