Eslem2112 Kızlar bugün gittim özele 33 hafta üç günluk dio devlete göre 32+3 günlüğüm sizin bu haftalarda kaç günluktu bide hangisine guveneyim
Melsaboz Eslem2112 bende de 1 gun arayla ozelin soyledigi kilodan devlet 500 gr daha dusuk soylemisti cok sasrmistim ama cihaz farki kesinlikle.
bebegimhayalim Eslem2112 ozeldekine güvenin bende de devlette en başta 1 hafta küçük çıkıyordu şimdi aynı çıkıyor özel ile
1prensesannesi__ Eslem2112 cihazlardan dolayi olabilir özelde benim sat gunume göre programli oldugu icin tam gun gosteriyo ama devlette girerken bebek buyuklugune göre kendisi olcuyo ben 12+1de devlete gittigimde 12+4 cikmisti cihazda sen yinede adetgunune göre hesapla
tgc_gzm2018 Eslem2112 ben Batman’da özele gidiyordum 25 Mart doğum dedi dünde nemlketimde özeline gittin 3, Nisan doğum dedi tammm olarak kimse bilemicek sanırım 😒
Busebucak Eslem2112 evet olabilir bı kaç gün önce geri önemli değil egerki sıkıntı olsa drlar saten söyler içinizi rahat turun
1prensesannesi__ Eslem2112 anladim ama yine de ölçüm farkindandir her ay nereye gidiyosan onu kabullen 😁