Merhaba arkadaşlar düşük yapalı 30 gün oldu ilişkinin üzerinden 22 gün geçti betam en son 15 di 1 hafta önce vermiştim sonra test tekrarı yaptım hep negatif ti hiç bir çizgi yoktu şimdi bugün tekrar yaptım çok aşırı silik bir çizgi var ama göğüs hassasiyeti Yok onun dışında bazı belirtiler var kafam karıştı varmıdır acaba yeni olduğu için mi silik çıkmıştır