Kaç günde çıktı bide e nabiza tahlillerim kısmına mi düşüyor yoksa radyolijik görüntülerim den mi çıkıyor . 1 hafta oldu vereli tahlillerim e nabizda yok ama şöyle bir şey dikkatimi çekti aynı tarihte randolojik görüntülerim de birşeyler yazıyor ama goruntuleyemiyirum