3olduk Canyon travel sistem bebek arabası aldık Henüz kullanmadık ama Yenidoğan dönemi için oto koltuğunun çok derin olduğunu içine minder konması gerektiğini okudum bir yorumda. Bu arabayı kullananlar fikir verebilir mi? Minder lazımsa eğer nereden temin ettiniz? Bebişin yenidoğan dönemi olduğu için içime sinsin istiyorum🙈 💕
MorKelebek54 3olduk oisetlerim icinde kendi pedleri oluyo yokmu icinde, yoksa da eger ouset kimderi olarak trendyoldan bakabilirsin kuzum, ouset ortusu minderi sekildede seyleri oluyo markayi bilmiyorum kullanmiyorum ama belirteyim ☺️☺️
Dilan_55 3olduk benim arabam da o model bende içine puseg minderi aldım ama poşetin içinde kendi minderi var bide üstüne ayriyeten minder koyunca çok tıkış tıkış oldu açıkçası bende çıkarttım minderi geri
3olduk MorKelebek54 ya aslında içinde pedleri var zaten. Aynen görselindeki gibi geldi ürün. Ama ilk anneliğim ve nasıl olması gerektiğini bilmiyorum. Böyle bir yorum da okuyunca kim nasıl kullanıyor sormak istedim😅🙈🐣 Sizin araba da bu model miydi?
MorKelebek54 3olduk olsun kuuzm tedirgin olman cok normla benim aldigim pisette cok derin gini ama bebege gore ortopedik merak etme. İcindeyken rahat oluyo. Bebis icindeyken o derinlik rahstsizlik hissi verme bos oldugu icin bize cok derin geliyo
Dilan_55 Merve_3351 oto koltuğundan kastı puset fakat hem puset hem oto koltugu olarak kullanıldığı için öyle demiş
3olduk Dilan_55 portbebenin içine koydukları minderi mi kast ediyorsunuz yoksa puseti olduğu gibi mi kullandınız