Cumartesi günü kontrole gittiğim de hiç bir şekilde kanama vs gözükmemişti her şey yolunda demişti doktorum ama az önce azcık peçeteye açık kahverengimsi bi akıntım geldi takip etmem gerekir mi yoksa direk doktoruma yazıp acile falan mı gitmeliyim 🙇🏽♀️ Yerleşme kanamasıdır diye de kendimi korkutmak istemiyorum ama tabiki lekelenmeler önemli çok kararsız kaldım 🥹