rumeysa_mom Merhaba hanımlar benim adet günüm geçti normalde de düzensiz adet olurum zaten, ama bugün ilk defa değişik bir şey gördüm akıntım olmuştu ama süt gibi bembeyaz ve yoğun kıvamlıydı böyle bir akıntı gördükten sonra hamile olduğunu öğrenen var mı? 🤔
br2023 rumeysa_mom Birkaç defa bende oldu sonrasnda regl oldm şuan devamlı öyle oluyor ama 11 haftalk gebeym🤗
rumeysa_mom Yasmiyy benim normalde şeffaf akışkan bir akıntım olurdu ama bunu ilk defa gördüm bende bilemedim 😁
rumeysa_mom Kubrakar272727 bende enfeksiyon yok canım internetten baktım da enfeksiyon da olabilir yazıyor hamilelik belirtisi de olabilir yazıyor ama benim sol kasığımda çok batma oluyor karnımda adet olacakmış gibi ağrıyor ama bilmiyorum canım hakkımızda hayırlısı 🌸
MorKelebek54 rumeysa_mom enfekyom dam dolayi olaniliyo, ayrica gebelikdede beyaz skimti olaniliyo. Ben hamile oldugumu ogrenmeden once beyaz akintim vardi ilk kontrole gidince doktora sordum beyaz skimtim geliyo dedim cok normal dedi bi kac gun gecince bi test yap bence gebelikde olabilir enfeksiyondan dolayi da olabilir
rumeysa_mom MorKelebek54 anladım canım bende bir kaç gün geçince test yapayım inşALLAH hamilelik vardır 🌸
MorKelebek54 rumeysa_mom insallah kuzum testte gebelik uoksa idrar testi ver saglik ocagindan aliniyo hem hormonlarina felan da baktirirsin istersen idrar kan tahlili verirsin🤲🏻🤲🏻 umarim gebelik vardir kuzum 🤲🏻🤲🏻🤲🏻