obirannea Ben de 7 haftalik diye gittim ,geç döllenme sebepli 5 haftalik çıkmıştı, sadece kese gözüktü, 1 hafta sonra tekrar çağırdı minik minik kalp atışı duyuldu ,bebek de çok net olmasa da gözüküyordu, ilerleyen haftalarda çok daha güçlü kalp sesi ve net bebek görmeye basliyorsunuz ztn.