eda006 Ben biraz utanıyorum ya haftaya benimde var kendimi kasmaktan korkuyorum üstüne örtü örtüp sadece parmağıyla mı bakıyor yoksa ışık açıp bir yandan gözüyle bakıp bir yandan parmağıyla kontrol mü ediyor
Gozde61 eda006 eda006 üstüne örtü örtüyor sadece o an kasmamak lazım saniyelik birşey hiç acı hissetmedim
3prenses1prens eda006 sadece spetukulum diye alet var onu sokarken bakıyor o kadar sonra zaten eliyle kontrol ediyor
3prenses1prens eda006 aletle bakmadan önce de benim doktorum jel sürdü hiç acımadı Hatta çok iyiymiş çatın çok güzel normal doğururmusun dedi ama maalesef sezeryan olacak araları çok yok oğlanla mecbur sezeryan
3prenses1prens Gozde61 yok bana hiç öyle yapmadı onu 3.normal doğumum da yaptilar ama oğlum kanala inmedi bir türlü haftası da gelince sezeryana aldılar halbuki o da normal olsa bu da normal olacaktı ama 2 normal 2 sezeryan doğum yapmış olucam
Parsmommy Benimde ilk başta acımadı sonra üst kemik darmiş biraz ağrı hissettim ama benim kemik yapımla alakalı tabiki dayanılmaz berbat bir ağrı da değil öyle normaldi. Kasmaya gerek yok tabiki rahatça açıp beklemek lazım
Mervesrsy Kızlar yarın benim de çatı muayenesi olucak ama bugün vajinamın iç kısmına yakın bir yerde sivilce gibi birsey çıkmış oraya bastırınca acıtıyor acaba bunun bir etkisi olur mu muayenede 😔