Adgg 36 + 3 haftalığım İnanılmaz kötü başım ağrıyor dayanamıyorum midem bulanıyor kustum boğazım ağrıyor ama tansiyonum normal baş ağrısı nasıl geçer benim gibi olan var mı
Kbrcfrzynperdgn-6106 Adgg gebelik zehirlenmesi yaşıyor olabilir misiniz ? bence doktora gibin bu şekil devam ediyorsa
Esrasnyz23 Adgg ben de başım ağrıdığı zaman enseme buz torbası koyuyorum oda geçirmezse şanlı krem var nane mentollü onu sürüyorum alnıma karanlık odada uzanıyorum ışıktan uzak duruyorum biraz daha iyi geliyor
Esraabbaa Midenize vuracak kadar kötüyse paroldan başka ilaç içemeyeceksiniz o da bi işe yaramayabilir. Bi acile gidin serum taktırın bence tek seçenek o zaten geriye kalan
Ebrarcansu01 Paroldan başka bişe oneremem size bı de bir tülbentle ağrıyan yere doğru sıkıca baglayin.