Nurbusra_ bence de iyi oğlum 40 haftasıni doldurmuştu 3500 civarı doğmuştu bu kızım abisinden daha hızlı alıyor abisi gibi 40 a kadar bekleyebilseydi 4 e yakın hatta ,4 bile dogabilirdi ama önemli olan dediğin gibi doğum sonrası kilosu çünkü gidiyor 200 grama kadar gidiyor doğduktan sonra alması benim için önemli