baharmom35 Kızlar benim tsh ve Prolaktin hormonları çok oynuyor tsh geçen hafta 1.4 dü bugün 2.4 olmuş geçen ay 3 buçuk du sonra genelde 1 küsür ama arada neden bu kadar oynuyor Prolaktin 32 ydi dostinex verdi doktorum 1 e düştü bugün 22 yi gördük yani bu kadar oynama sebebi nedir beslenme olabilir mi neyi tüketmemem lazım bilen var mı
Gamzegll baharmom35 Bebepi prolaktin çok oynak bir hormon 😂 incir tüketimi, meme ucunu uyarmak bile yükseltiyor özel olacak ama birliktelik esnasında göğüs ucuna dokunulup bile yüksele biliyor
Sinem0135 baharmom35 ya 1 e düşünce ilacı yarım mı alacaz yine yoksa tüm mü bu gafta benim de 1 e düşmemi söyledi
Patito__ baharmom35 cnm tsh ile prolaktinin bir ilgisi var bence cunku bnm prolaktinm hep yuksek hipofizimde tumor vr. Tsh im da degisiyordu surekli 2 - 3 arasi gidiyordu dr sonra troid ilaci verdi 1.65 e dusmus baktim prolaktinimde yillardan beri ilk defa ondokuz cikti kac yildir ilac kllaniordm birturlu dusmuyordu.
Serendipity16 baharmom35 benimde prolaktin 39 40 çıkıyordu ilaç kullanıyordum birden düşüyordu birkaç zaman sonra yine yükseliyordu doktor stres hormonu demişti çok çabuk yükselip düşer demişti çok şükür ilaç kullandığım ay hamile kaldım. Tsh’de çok yüksek değildi ama gebelik için 2.5 altı olması lazım dediler o yüzden ilaç kullandım hala kullanıyorum
baharmom35 Gamzegll tsh peki o neden bu kadar oynuyor yani bi 3 küsür bi 1 küsür ve doktorum tüp bebek de biz 2 altı istiyoruz dedi ama doktora gidiyorum 2 altı çıkıyo sonra kendim yapıyorum yüksek anlamadım gitti
baharmom35 Sinem0135 bana ilaç falan vermedi doktor genelde hep 1 küsürdü sonra bi tahlıkde 3.4 çıktı sonra doktorum kan ver bakayım dedi verdim yine 1 çıktı bugün verdim 2.4 çıktı anlamadığım bu kadar neden oynuyor
baharmom35 Patito__ işte benim 1 de çıkıyor 2 de çıkıyor 3 de çıkıyor yani 3 bir defa tek çıktı ama kafam bulandı bu düzensizlik neden tüp bebek sürecinde olmasam takılmam buna ama tüp bebek içinde önemli değer
baharmom35 Patito__ evet iki değerde hipofiz bezi hormonu ile alakalı oeki Prolaktin kaçtı senin benim en yüksek 32 çıktı onda da dostinex ile 1 e düştü şimdi tekrar 22 çıktı
Patito__ baharmom35 drum bna tsh icin 25 in yarisini verdi once bebek dusundugum icin normalde kllansamamda olrdu sonra ilk dustu deger 3 den 2 ye bir ay sonra tekrr bakildi 3 e cikmis ilaci 4 gun yarim 3 gun tam olsrk degistirdi. En son 1.65 e dusmus o sekilde devam ediorm. Tup yapilmadn once bence ikinin altinda olsa ii olur cnm cnku bazen hanilelktede tsh dahada firlayablio. Ve tup bebek icin yine prolaktnn dusuk olsa bnce en iisi olur.
Patito__ baharmom35 bnm en yuksek 78 cikti ama dostinexle bile cok asiri zor dusuyordu. Uc dort kere ilac kllandm dusunce biraktm sonra tekrr firlayinca mr istediler o sekilde tespit edildi.
baharmom35 Patito__ abimde de tümör çıkmıştı ameliyat falan olmuştu 9 yıl önce oda dostinex ömür boyu kullan ded ameliyat sonrası doktor ama haftada iki gün kırarak kullanıyor ama benim en yüksek 32 çıktı çok da yüksek gelmedi doktora yine de verdi ilaç
baharmom35 Patito__ transferime 45 gün var transfer den önce yine tahlillerimi yaparım kafama çok takıldı bu durum
Patito__ baharmom35 bence bir ay kala tedt verin tekrr cnku prolaktin ve tsh sıkıntılıysa bir aya anca duzelir sorun cozme zamaniniz olsun
baharmom35 Patito__ ama işte sorun orada bir haftada değişmiş olarak gördüm tsh değerini benim sorun o bi yüksek bi düşük kendi kendine
Cennet_kusum16 Prolaktini stres etkiliyor, incir, soda vb yiyecekler etkiliyor. Beslenme düzeninizi değiştirin, spor yapın düzelir birde hayıt otu suyunu tavsiye ederim güzel düşürüyor. Araştırın isterseniz geçmiş olsun tekrardan
baharmom35 Serendipity16 bana da 2 altı istiyorum dedi doktorum ilaç verse de adam tam tahlil yapalım bakalım diyo değer 1 çıkmış oluyo 😁
Derinmom baharmom35 bana doktor prolaktin hormonunun yorulmakla bile yükselenileceğini söylemisti kan vermeden önce hastanede eger yürüdüysem 10 dakika bekle öyle kan ver demisti. göğüs ucu uyarılması bile etkiliyormus. cinsel ilisli de bir kaç gün öncesine kadar yasak diye biliyorum kan vermeden önce.
baharmom35 Derinmom bana da dünkü kan alan doktor Prolaktin için bidaha sabah erken saatte gel dedi ben 11.30 da gitmiştim o geç bir saatmiş daha erken gel sonuç saatle de demekki alakalı yorgunluk vücûd az hareket etmiş oluyor demekki