Merhaba anneler ben 26+6 haftalık hamileyim 27 haftada diyebiliriz artık ama benim bebeğim bu haftalara kadar hiç hareketli olmadı 19-20 gibi hareketleri hissetmeye başladım ama hep sakin bu haftalara gelince hareketlerini şiddetli hissederim veya hareketlerinden duramam diye düşünüyordum ama yine sakin geceleri hatta sanki benle bir uyuyor o kadar tuvalete kalkıyorum hiç kıpırdamıyor benle bir olan hamileler geceleri hareketlilikten uyuyamıyoruz diyorlar yani bir hareket ettiğinin üstünden bazen 3-4 saat geçiyor ama ultrasonda doktorum hareket ediyor sen hissetmiyor olabilirsin diyor acaba normal mi böyle olanlar var mı 🥲