Merhaba kızlar şuan 7 haftalık hamileyim kaçıncı haftadan sonra kontrole gitmem gerekiyor doğum için sürekli takipli mi olmak gerekiyor yoksa bir kaç kontrol olsak doğum için kabul ediyorlar mı
Sezaryen konusunda özeldeki doktor ilk doğumumda omuz takılması olduğu için ikincide riske girmemek için direk sezeryan dedi acaba çam sakurada da öyle denir mi