MeltemTarhan123 canım ben ilk doğumum da Sincan da oturuyorum 12. Cadde ye butfa bir hastaneye gidiyordum 6 aydan sonra Zekai tahire gittim. Ve doğumum orda oldu orda da hep iyi doktorlara denk geldim ama doğumdan sonrası tam bir
İşlenceydi benim için ama 6 aydan sonra gitmeme rağmen bir sıkıntı
Olmadı başından tek hastaneye gitmek diye birşey yok sonuçlarını atma yetter