Hayat31 4. ayımda fazla olduğunu öğrendim. Ekmek birkaç dilim yiyordum . Ayrıca paketli gıda , hamur işi, şekerli her şey doktorum minimum seviyeye indir demişti. 28. Haftama kadar dikkat ettim bir türlü geçmedi ve diyet gibiydi artık çok sıkılım. Şekerimde çıkmamıştı. Ben de boşverdim yemeğe başladım her şeyi. Çok acayip ama dikkat etmeyince düzeldi 😄. İnanın ben bir şey anlamadım.