Az önce hastaneden geldim eve. Çok sancım kasılmalarım var belim çok ağrıyor nst de sancım çıktı doğumhaneyr kontrole aldılar geçen hafta doktorum muane etmişti açılmam olmadığını çatı kemiğimin biraz aşağıda olduğunu söylemişti. Bugün de doğumhanede ebeler çatı muanesi yaptı nst de sancılarım çıkınca ama açılmam yok onu da geçtim bebek kanala bile girmemiş daha ama çektiğim bu ağrılar ne🥹 yalancı sancı değil çünkü geçmiyor ağrılarım 😞 ebe kafasına ulaşmak için zorladı ama kafasına bile değemiyorum çok yukarıda daha dedi. Artık bu şekilde sancı ile değil şiddetli hiç duramayacak sancıyla gelmen lazım ki o zaman tekrar kontrol edelim bebek kanala girebilmiş mi dedi. O kadar pilates yaptım merdiven çıktım yürüyüşler yaptım ama başaramamışız malesef. Benim gibi yaşayan var mı ağrılar çekip hiç açılması olmayan bebeği kanala girmeyen. Daha sonra açılması olan vs.