BirsenT Arkadaşlar merhaba; 15+5 haftalık hamileyim ve ağızımın kenarındayileltikçe tekrarlayan uçuk oluyor ve hiçbir krem kullanmadım şimdiye dek kendiliğinden geçmesini bekliyorum . Sizlerde böyle bir problemle karşılaşıyor musunuz ve ne gibi önlemler alıyorsunuz ? Yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏻
Pinkyy BirsenT bendede çıkıyor arada canım bide dudaklarım aşırı çatlıyor kuruyor,doktora sordum normal olduğunu söyledi bağışıklık vs yüzünden oluyor dedi ama hiç ilaç vs kullanmadım ben,normal dudak nemlendirici kullandım
BirsenT Pinkyy çok kötü oluyor ağızımı açamıyorum resmen çok acıyor oysaki hep nemlendirici de kullanıyorum çatlamasın diye ama buna bir çözüm bulamadım ne yazık ki ☹️