seyma34 Kızlar bu sabah kan verdim e nabıza yarın filan düşüyormuş merak ediyorum internetten nasıl öğrenebilirim
1palyaco seyma34 bazı yerlerin il sağlık müdürlüğünde sonuçları öğrenebiliyorsun . Mesela ben Kocaeli de bi sağlık ocağında vermiştim kan . Kanı alan hemşire e manıza hemen düşmez internete Kocaeli il sağlık müdürlüğü tahlil sonuçları yazıp daha erken öğrenilirsin demişti . Ne zaman sağlık ocağında kan versem o şekilde bakıp öğreniyorum .
Eldgrn seyma34 sabah düşer anca ama unuttum salak gibi kaydetmedim bir yerin site adını verdiler sağlık ocağında ki farklı bir doktor numara yazıp o siteden akşam ogrenebilecegimi söyledi öyle de oldu verdiği numaradan 4 gibi sonucu öğrendim. E nabiza ertesi gün düşüyor
Ebru3457 Beybitooo ben sağlık ocagında ki sonuçları hiç görememiyorum düşmüyor neden acaba gidip kağıt şeklinde kendim almam gerekiyor şuana kadar verdiğim hiç bir sonuç düşmedi hastanedekiler düşüyor ama sağlık ocağı düşmüyor neden olabilir acaba
Beybitooo seyma34 ben 2 kere verdim ikiside gece 4 gibi düşmüştü siz bakar olun yoğunluktan kaynaklı olabilir yada haftasonuna falan denk geldiyse
tgbmerve seyma34 kan verirken bir barkod fazla oluyor ben istiyorum , www.hsl diye şehir kodu da içeren bjr adrese girip TC doğum tarihi ve bu barkodu yazınca cikmismi cikmamismi sonuç yazıyor orda , ben hiç e nabzı beklemem
Hulo2105 seyma34 ben sabah veriyordum ertesi gün sabaha karşı 4 te çıkıyordu. Belki farklılık gösterir ama ertesi günü çıkar yine de.
seyma34 Hulo2105 sabah 10 da doktordan öğrenicem zaten yine de laboratuvar sitelerinden erken öğrenenler varmış belki bulurum dedim
Rabiul seyma34 şuna baksana bi cnm https://ogn.saglik.gov.tr/Account/Login?ReturnUrl=%2Fconnect%2Fauthorize%2Fcallback%3Fclient_id%3Dmelis-openId%26redirect_uri%3Dhttps%253A%252F%252Fmelis.saglik.gov.tr%252Fmelisogn%252F%26response_type%3Dcode%26code_challenge%3DnSZ0xs_WQnHvuHgd771J02Rb0JfKpJS8Ya2hBqd3u3w%26code_challenge_method%3DS256%26scope%3Dopenid%2520profile%2520email