es21 tabi ki insanız bende kızım varken bir kız daha istemiştim oğlum olucak normal bu tarz istekler herşeyin hayırlısı 🙂kız erkek farketmez sağlıklı olsunlarda hayırlı evlat olsunlar cinsiyeti önemli değil rabbim isteyip bekleyen tüm herkesin kucağını hayırlısıyla doldursun inşallah