Busee-ars ben 7 aydır kullanıyorum yastık kılıfının içine koyuyorum ben yani kılıflı değil benimki yıkamak için içini komple boşaltmak gerekiyor diye ekstra yastık kılıflı kullandım hiç sorun yaşamadım yaşarsam da yeni cırt cırt yaptırırm diye düşünüyorum yani aşırı rahat ettiğim bişey benim için bide cırt cırtlı kısmını bel kısmıma koyuyorum ben açılma kayma olmuyo eğer karın kısmıma gelirse kalkarken dönerken açılıyo eğer bahsettiğiniz durum buysa