yesmad Arkadaşlar merhaba adetim 18 inde gösteriyordu. 17 sinde kahverengi leke geldi o günden beri leke olarak kaldı kana dönüşmedi. Test yaptım çok silik çıktı bugün kan verdim 13.5 beta. Perşembe gidecem doktora. Kimyasal gebelikte beta hemen mi düşer
Yasminnnnn yesmad İki gün sonra tekrarla eğer yükselirse kimyasal değildir düşerse kimyasaldir ben kan verdim 15 ti iki gun sonra tekrarladim 13 e düşmüştü bir hafta sonrasında ise kanama geldi
yesmad Yasminnnnn merhaba bugün testi tekrarladım 29.3 iki gün önce 13.5 çıktı ve ilk kan verdiğim günden beri kanamam var
yesmad Edaaa123 bir düşüğüm var o yüzden çok korkuyorum ve adet olmam gereken gün lekelenmem başladı devam ediyor
Nlgn254 yesmad iki katı artmışta yerleşme kanamasıdır belki ya erken ama gidebilirsin bence doktara belki ilaç falan verir
yesmad Sunaya verdi iki kat artış devam ediyor. İlk 13.5 ikinci 29.3 sonuncusunu dün verdim 59.9 rahmin kalınlaşmış dedi doktor bekleyip görecez