Bayanmucize 4+5 gebeyim ama yerleşme kanamam olmadı kimisi kanamanin sağlıklı bir gebelik olduğunu söylüyor dogru mudur bende herhangi hir sıkıntı varmidir yerleşme kanamam olmadi
GamzeCan Bayanmucize hayır canım doğru değil. Herkeste olmaz ki olmaması daha iyi düşük kanaması mı yerleşme kanaması mı doktorlar bilemiyor ve iğne ilaç kullanmak zorunda kalyosun
Merve201119 Bayanmucize canım üç gebelik yaşadım üçündede kanamam olmadı üçünde gebeliklerimin hep sağlıklıydı şükür herkeste olacak diye bir kaide yok
031965 Yok kanama olmak zorunda değil bi de kanama olunca sağlıklı olmasının nasıl bi mantığı olabilir ki? Benim kanamam olmadı gayette iyiyiz