Beyyzz
Açıklıkla dikildi benim de bebeğin kesesini sadece dikiş tutuyor sadece. Ve hafta ilerleyip bebeğin kesesi dikişe baskı yaptıkça doğum riski artacağı için yatış verdiler. Kasılma olmasın diye de ilaçlarım var. Doktorum ilk hedefimiz 28. Hafta dedi bakalım inşallah.
Kanamayı kontrol altına aldıktan sonra size de seklaj yaparlar büyük ihtimalle.
Sadece kısalık kaynaklı olsa bazen risk alıp dikişssiz devam etmeyi teklif ediyor doktorlar ama açıklık olduğunda bebeğin doğma ihtimali çok yüksek