Buse-2 Kızlar doğumum Haziran’ın sonuna geliyor ilk 3 ayında giyebilmesi için kaç takıma ve tuluma ihtiyaç olur sizce
GuzelMelegimm Buse-2 0-3 aylar 0-3 ay kullanılmıyor malesef. 1 ay sonra olmuyor. Sonrasında 3-6 olmaya başliyor. Ona göre alım yapabilirsiniz. 10 ar tane olsa yeterli olur diye düşünüyorum