Ayse1-1 Merhaba daha önceden tecrübesi olanlar varsa yardımcı olabilir mi? Kesede embriyoyu ne zaman gördünüz kaçıncı haftada ?
Sinem0135 Ayse1-1 2 gebelik öyküm oldu devamı olmadı ama .. De 6 haftalık kese 7 de kalp atışı ve bebeği gördüm De 5 haftalık kese 6 hafta da bebek kalp atışı