Sevilay__ Si ben 19 haftalık oldum bebek hareketleri yok. Yani çok nadir yer değiştirdiğini hissediyorum ama yok yani. 2. Gebeliğim üstelik. Maddi sebeblerden hiç bir testide yapamadım . Erken mi ben mi abartıyorum
Eldgrn Sevilay__ devlet testleri ücretsiz yapıyor. Haraket için 24. Haftaya kadar vakit var ki hafiften zaten hissediyormussunuz normal yani durumunuz
Nnoktaa Sevilay__ ben bebek hareketlerini 20. Haftamda hissetmiştim o da gıdıklanır gibiydi :) endişelenmeyin. Zamanla hareketler sıklaşacaktır.