Hanımlar bilen var mı bilmiyorum ali alhana gidiyordum kist için kistimi geçirdi o gitmiş bende gittim adanaya sonra hamile olduğumu öğrendim eskişehire geri geldim tuğba yuvanç hanıma gittim 1 kere şimdi sonuçları almam için gitmem lazım ama doktora randevu yok başka bi doktora ranevu alsam skntı olur mu