RabEm ayy bende ben cokkkk evhamlıyım deli gibi vallaha oto bka giderdim acile hep özel doktora yazardım surekli 😂 ıcım rahat etmiyor benim o ultrasona gırmeden o yuzden hep gıttım ufacık seye ama iyi bısey degıl benım ılk ya bı de cok tecrubesızım 2. Cok rahat olcak eminim o kadar cok sey ogrendım ki acemilık hep gıttı kendimi bıde hep burda buldum herseyimi yazdım hamılelık hakkında hep ıcım rahat etsin diye etmedi yınede olsun konusmak bıle ıyı geliyordu bana 😂 Rabbim saglıkla almayı nasip etsin bol bol dua et canım doktorum bana buyuse ilerlese bıle dogunca tedavi olur bu kadar takma kafana demıstı tedavisi varmıs en azından boyle dusun guzel dusun gecer zaten hep boyle konusurdu ama ben cok dua ettim her namazımda insirah suresini bol bol oku Rabbim buyuk bıde idrar yoluna felan baktı mı kapalı mı degıl mı burun kemiğine felan benım baktı acık dedı burum kemiği normal dedı down sendromlu mu diye o yuzden de olabilir diye onlarada baktı yani bana oyle dedı doktorum idrarını atamadı ıcın bobrek genıslıyor zaten