Yani buraya doğum hikayemi yazamamistim çünkü 35. Haftama girdiğim gibi acil genel sezaryene alındım kısa bı özet geçmem gerekirse yüksek tansiyon sıkıntım vardi gece saat 1 de tansiyonum 16/11 görünce hemen acile gittik nst ye bağladılar bı sıkıntı çıkmadı ama tansiyonum hala düşmediği için yatış verdi doktor bende kabul ettim gece bı tansiyon ilacı icirdiler ve tansiyon takibi yaptılar sabah 9 da tekrar nst ye baglanicaktim ama Allah tarafından hemşire saat 7.30 geldi nst ye bağladı 10 dk sonra tekrar geldi ve biseyler yolunda gitmiyordu oksijen vermeye başladılar bana sonra bı kaç hemşire daha gelmeye başladı ben tabi korkuyorum bekliyorum başıma geleceklerden habersiz bebeğin kalp atışlarında düzensizlik olduğu söylediler sonra doktor geldi en son ne zman yemek yediğimi fln sordu ama ben o an ki şokla durumun ciddiyetini kavrayamadim ya da kavramak istemedim çünkü bebeğim daha çok küçüktü daha erkendi sonra ultrasonla baktı doktor bebeğin daha çok küçük ama mecburen acil sezaryene almak zorundayım dedi ben o an gerçekten farkına vardım konduramiyordum çünkü daha 35 gün vardı ve 5 dk sonra kendimi ameliyathane de buldum eşim refekatci kalamamisti devlet hastanesi olduğu için eşimle vedalasamadim bile sedyeyle beni gotururlerken el sağlayıp ağlamakla yetindim Allah’a Cok şükür sağ salim çıktık ameliyathaneden bende bebeğimde bebeği hemen küvöze aldılar sabah 9.40 ta doğum yapmıştım gece 11 de gidebildim bebeğimi görmeye ertesi gün başka bı hastaneye sevk ettiler yol uzaktı ben gidemiyordum eşim gitti sürekli süt sagip gonderdim 1 hafta kadar göremedim sonra beni çağırdılar hastaneden gittim bebeğimi görüp emzirmeye 3 gün boyunca gel git gel git en sonunda her şey yoluna girince bebeğimi taburcu ettiler. Şimdi tam 20 gündür beraberiz sütüm yetrsizde olsa beni emmeyip itsede hayırlısı böyleymiş diyorum çünkü Allah’ıma çok şükür o yanımda çok uzattım lafı hakkınızı helal edin uzun lafın kısasi bende çok korkuyordum nasıl dogurcam nasıl sezaryen olcam çok zor fln filan ama bı kaç günde toparliyosunuz önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlıklı olması herşey yoluna giriyor.. Sadece Allah’a dua edin o hakkımızda en hayırlısı nasip etsin inşallah.