Açken şekerin düşüyo diyedir bi anda o açlıkta yiyince de şekerin tavan yapıyo diyedir. Ramazanda iftardan öncesi sonrası gibi düşün bende böyleydim. Az az sık sık yemelisin şekerin düşmeden başka bişey atmalısın ağzına bi kaşık sarelle bile iş görür yani düşürmez seni bi meyve yada