Vera_xxxxxxxxx Merhaba arkadaşlar bugün minik bebeğin kalp atışlarını duyduk şükür ki .6+9 olduk siz kaçıncı haftada duydunuz. benimle aynı hamile olan varmı aranızda
Bulutabioluyor Vera_xxxxxxxxx 8.haftadayim 6+2de duyamadi moralim bozulmuştu ve ben hala muayene olamadım kalp atışını duyamadm ozamandan beri muayene bulamıyorum sigirtam olmayınca ozellerde çok yüksek fiyat çekiyor bir muayene için suanlik uygun muayeneyi bekliyorum ilk oglumda 6+3de duymuştum ama iyi bir hastane son sistem cihazdi
Vera_xxxxxxxxx Merviiss evet Bir hafta sonra gittimde kalp atışlarını duyduk daha doğrusu gördük çünkü doktorum erkden dinlemek bebeğin kalbini yorar demişti
Vera_xxxxxxxxx Bulutabioluyor bazen geç döllenme olduğu için duyulan biliyormuş inşallah sağlıkla gelsinler 🤲