Kizlar bebegim 35 günlük bugün disime kanal tedavisi ile birlikte dolgu yapildi doktor uc saat emzirme yasak dedi simdi ben nasil yapacam uc saat sonrada bu ilaclar süte karismis olmayacak mı lütfen yardımcı olur musunuz böyle durumda siz ne yaptınız