ozkangulkilic aynı şekilde düğün öncesi güzelce lazere girmiştim baya bitmişti benimde dekolte, karın, popo, bel altı ful çıkıyordu maşallah lazerle kontrol altına almıştım şimdi hamilelikte lazere gidemeyince bi bacaklarımda çıkmadı çok şükür ama diğer her yer yine çıkıyor ve benim de canım çok sıkılıyo buna ağdaya benimde alerjim var mecburi bazı bölgelere malesef jilet yapıyorum, birazda saldım açıkcası kafamı taktıkça canım sıkılıyor çünkü sonra lazere devam ederim diyorum, diğer yandan da doğumda kıllı mı olayım diye düşünüyorum moralım bozuluyo, zaten karnımdan vücudumun hiç bir yerini de göremiyorum bende buna bir çözüm arıyorum