Kızlar eşim ile kromozom analizi test sonucumuz çıkmış mesaj geldi şimdi ikimizede istenilen şu barkod no lu tetkikleriniz çıktı diyor barkod no sunu bursa şehir hastanesi sonuç bölümüne giriyorum ama uygun kriter yok diyor 13 gün sonra randevu veriyor ben başka şekilde göremiyecek miyim sonucumu çıktığı halde 13 gün beklemek zorunda mıyım çok saçma değil mi